משלוחים חינם
אמון הציבור
לקוחות מספרים

אני מנהל חנות שיש בה שלוש מדפסות- מדפסת לייזר משרדית גדולה ושתי מדפסות הזרקת דיו משולבות קטנות לשימוש ההנהלה. עד שעברנו לראש דיו שילמנו כמעט 5000 שקלים בשנה ועכשיו פחות מחצי מזה- ואת החסכון מקבלים גם עם שירות ואחריות מלאה, כל הכבוד!

אלי אייזן (קרית טבעון) – 04.06.2013

פחדתי להשתמש בדיו תואם כי שמעתי סיפורים איך הוא יפגע במדפסת ואחזיר את החסכון על הדיו בתיקונים ותחזוקה... אבל אחרי שני נסיונות עם ראש דיו אני לא חוזר לראשים של HP בחיים! כשסבלתי פעם אחת מתקלה במילוי הדיו החליפו לי את המחסנית בלי שאלות ועם חיוך- מומלץ לכולם. 

טל אהרון (תל אביב) – 15.05.2013

סוף סוף החלטתי להתחדש במדפסת לייזר איכותית אחרי שנים עם מדפסות משולבות זולות, וגיליתי שטונרים עולים כמעט חצי בראש דיו מאשר ברשתות הפיסיות, עכשיו אני מדפיסה בעשירית מהעלות הקודמת ומרוצה מנציגי השירות מאוד, ישר כוח!

שירי מורנו (הרצליה) – 10.04.2013

כל הכבוד לראש דיו שסיפקו לי את ההזמנה שלי תוך ארבע שעות וגם דאגו להחליף תוך פחות מיממה כשאחד מראשי הדיו לא היה תקין! שירות כזה לא רואים בארץ

שמעון פריבר (בת ים) – 27.04.2013

אני עובד עם Lexmark C500 בעסק ועלויות הטונר היו מטורפות, כל חודש חודשיים הוצאתי אלפיים שקל עד שהגעתי ל"ראש דיו", עכשיו אני מוציא קצת יותר מחצי מהסכום בשביל אותה רמת איכות ושירות טוב בהרבה מבחנות הקודמת, מומלץ בחום.

אריה ורד (ירושלים) – 08.03.2013

הזמנתי 4 ראשי דיו, אחד כנראה לא היה תקין או שעשיתי טעות בהתקנה, צוות "ראש דיו" שלח אלי ראש דיו חדש עוד באותו היום ברגע שהתקשרתי מתוך תודעת שירות – אותי קניתם! 

מיכאל קרידו (חיפה) – 23.05.2013

מצאתי את האתר של "ראש דיו" בטעות כשהתחלתי לחשוב על מדפסת לייזר חדשה, ובחרתי לפי עלויות ההדפסה לעמוד שפורסמו את Brother HL 6050. אני משלם עשירית לחודש מששילמתי על מדפסת ה-Canon הקודמת שהיתה לי, ומקבל שירות מהיר- המלצתי לכל החברים והמשפחה.

מוריס ביטון (תל אביב) – 04.02.2013

שירות טלפוני מצוין, אספקה זריזה, אחריות שגם מכבדים אותה ולא רק על הנייר וכמובן מחיר נמוך בהרבה מהרשתות הגדולות- אני נשאר ב"ראש דיו"!

יצחק גיל (חולון) – 18.01.2013

למרות שבטעות הגיע אלי ראש דיו שגוי, קיבלתי את החדש המתאים עוד באותו היום! נציגי השירות ידעו לכבד ולתקן את הרושם שנוצר מיד, ולתת תחושת שירות שלא מקבלים בישראל- תודה רבה ל"ראש דיו" ונדבר שוב בקרוב ;-)

דין גולדשטיין (רמת השרון) – 10.11.2012

העסק שלי מפיק הזמנות ומכתבים רשמיים לאירועים עסקיים ואני משתמשת במדפסות לייזר צבעוניות שצריכות החלפת טונר לעתים רחוקות בלבד, ועדיין נתפסתי לא מוכנה והייתי מפספסת לקוח אם "ראש דיו" לא היו אצלי עם טונר חדש תוך חצי יום! תודה רבה רבה לצוות המדהים

דנה מסיקה (רמת גן) – 09.06.2013

» ללקוחות נוספים


תתקשרו והשליח בדרך !

  • משלוחים חינם לכל הארץ
  • מוקד ההזמנות פתוח עכשיו
  • התקשרו ל- 1700-507-055 ותקבלו את הדיו היום
  • או השאירו פרטים ונחזור אליכם מיידית !

תקנון חנות ראש דיו

ברוכים הבאים לראש-דיו, אתר רשום של חברת "ראש דיו" (להלן "החברה") בו נערך מסחר אלקטרוני ברשת האינטרנט. ברכישת מוצרים הנמצאים באתר או בשימוש במידע הנמצא בו, בין אם רכישה ישירה באתר או דרך המוקד הטלפוני העומד לרשותכם, הנכם מצהירים כי קראתם והסכמתם לתקנון על כל סעיפיו. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תקנון זה ללא צורך ביידוע מצדה. שינויים שיערכו בתקנון יהיו תקפים באופן מיידי אלא אם כן צוין אחרת. המבוא לתקנון זה הוא חלק בלתי נפרד ממנו.

כל שימוש באתר www.roshdyo.co.ilאו באתרי המשנה שלו ללא השגחה של אדם מבוגר מותנה בהיות הגולש בן 18 ומעלה. על ידי שימוש באתר הנכם מצהירים שגילכם מעל 18 או נמצאים בפיקוח ישיר של אדם מבוגר המורשה לשימוש באתר.

אחריות:

החברה מעניקה אחריות מלאה בכפוף לתקנון זה לכל המוצרים התואמים או הממוחזרים שאינם מקוריים המשווקיםעל ידיה, בין אם יוצרו על ידה או שווקו על ידה לאחר ייצור בחברה צד ג'. האחריות עבור מוצרים של היצרניות המקוריות ניתנת על ידי היבואניות באופן ישיר והחברה משמשת מתווכת ותו לא. החברה אינה אחראית בשום אופן או דרך לאמינותו, איכותו או מצבו של מוצר מקורי אותו היא משווקת כמתווכת בלבד, אך עדיין תעביר עבור הלקוח את המוצר ליבואן ותוודא שיוחלף או יזוכה במקרה של תקלה במוצר.

במידה ולקוח אינו שבע רצון מאיכות ההדפסה המתקבלת מהשימוש במוצרי החברה התואמים, ניתן יהיה לו להחליף את המוצר בחדש או לקבל זיכוי כספי מלא עבור המוצר שנרכש. ניתן לבצע "שדרוג" למוצר מקורי על ידי קבלת הזיכוי עבור המוצר התואם והשלמת ההפרש הכספי בין המוצר התואם למקורי. 

במקרה של פגם או תקלה במוצר הנמכר על ידי החברה, תהיה היא רשאית לבדוק את המוצר במעבדות החברה או להעביר את המוצר לבדיקה אצל מומחה מטעמה. הבדיקה לא תארך בשום אופן יותר מ-14 יום מקליטת המוצר במשרדי החברה.

תקופת האחריות לכל מוצר הינה שונה ונקבעת בנפרד על ידי החברה ובהתאם לרצונה.

אחריות לראשי דיו וטונרים מקוריים

הלקוח יכול לבטל את העסקה ברכישת מוצרים מקוריים תוך לא יותר מ-14 ימים מזמן קבלת המוצר או מסמך הגילוי- המאוחר מבין השניים. במקרה של ביטול עסקה מרצון הלקוח שלא בעקבות פגם במוצר או בגילוי הפרטים, ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ (הנמוך ביניהם). לעומת זאת במקרה של ביטול הרכישה עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי לא ייגבו דמי ביטול כלל. המוצר יוחזר באריזתו המקורית ככל שהדבר אפשרי וסביר.

לא תתאפשר החזרת מוצרים פסידים המתכלים במהירות, מוצרים שיוצרו אישית עבור הלקוח בעקבות העסקה או מוצרים הניתנים לשכפול או העתקה שהלקוח כבר פתח את אריזתם המקורית.

במקרה בו ראשי דיו וטונרים מקוריים ידפיסו באיכות שאינה עונה על ציפיות וצרכי הלקוח, המוצרים יועברו לבדיקת היצרן המקורי או היבואן הרשמי שלו ורק לאחר הבדיקה יוחלפו או יתוקנו.

אחריות לראשי דיו וטונרים תחליפים

החברה מספקת אחריות לכל המוצרים התואמים והממוחזרים המשווקים על ידיה הכוללת את הסעיפים הבאים:

  1. אם לאחר התקנת המוצר במדפסת הלקוח אינו שבע רצון באופן מלא מאיכות ההדפסה, יהיה רשאי הלקוח להחליף את המוצר בחדש או לקבל החזר כספי מלא בתנאי שבעת החזרת המוצר הוא מלא בלא פחות מ-80% מכמות הדיו/הטונר ההתחלתית שלו.
  2. אם בשלב משלבי השימוש במוצרים נגרמה תקלה הפגעה באיכות ההדפסה או באפשרות ההדפסה עצמה, רשאי הלקוח להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי להזמנה עתידית או החזר כספי עבור החלק היחסי במוצר בו לא יכל להשתמש.
  3. החברה תישא באחריות על המדפסת שבה הותקנו המוצרים מהחברה. האחריות כוללת את תיקונה או החלפתה של המדפסת במידה והמוצרים התחליפיים של החברה גרמו נזק ישיר למכשיר או לחלק ממנו. החברה לא תישא באחריות במקרים בהם נעשה שימוש לא סביר או בוצעו פעולות עקיפות אשר גרמו לנזק ולא השימוש בדיו או בטונר עצמו.
  4. במקרה בו ראש ההדפסה הינו חלק בלתי-נתיק מהמדפסת (נפוץ במיוחד במדפסות ברדר/אפסון/קנון) לא תישא החברה אחריות בגין שחיקת, בלאי או נזק לראש ההדפסה כאשר גיל המדפסת הינו שנה ומעלה.
  5. כל נזק למיכל או למדפסת כתוצאה מהתקנה לא נכונה ו/או שימוש בכוח פיסי כדי להכניס את המחסנית למדפסת אינו באחריות החברה. במידה והלקוח נתקל בקושי בהתקנת מוצר החברה עליו ליצור קשר מיידי עם משרדי החברה על מנת לקבל תמיכה והנחיות או כדי להחליף את המוצר.
  6. התקנת המוצר בבית הלקוח היא אפשרות זמינה לבחירת הלקוח במקביל למשלוח, ובמידה ובחר באפשרות זו, כל נזק שיגרם על ידי המתקין בזמן החיבור וההחלפה יהיה באחריות החברה גם אם הנזק לא נגרם על ידי המוצר עצמו.
  7. ברכישת ערכות למילוי דיו עצמי החברה לא תשא באחריות להצלחת המילוי העצמי, ובמקרים  של ראשי דיו הדורשים התקנה או פעולות מיוחדות החברה לא תשא באחריות על מחדלי הלקוח או ביצוע שגוי של פעולות התחזוקה.

 

 

 

שינוי פרטי משלוח והזמנה

מידע לגבי הזמנות שיצאו ממחסני החברה ניתן לקבל ביצירת קשר עם משרדי החברה, המידע כולל מיקום ומצב המשלוח, זמן הגעה משוער, מספרי מעקב בדואר רשום וכל זאת לגבי מידע הזמין לחברה.

במקרים של שינוי כתובת המשלוח, שינוי זמני ההגעה, ביטול ההזמנה או שינוי תכולת ההזמנה או כל מקרה הדורש הוצאה כספית מהחברה– ישא הלקוח בהוצאה הנוספת הנדרשת ויאשר את החיוב לפני ביצוע השינוי. במידה ומתאפשר הדבר תעשה החברה כל שביכולתה על מנת לחסוך מהלקוח הוצאות נוספות הנובעות מהשינויים. במידה וההזמנה לא שולחה עדיין לא ישא הלקוח בשום הוצאה עקב השינויים מהסוגים הנ"ל.

משלוחים

החברה תעשה כמיטב יכולתה כדי להבטיח שהמוצרים המוזמנים יגיעו בזמן הקצר ביותר או בזמן שנקבע מראש עם הלקוח. למרות זאת החברה לא תפצה לקוח עבור עיכובים שנגרמו עקב תנאים הלא תלויים בפעילותה, לדוגמה: עיכובים בחברת שליחויות חיצונית, שביתות ברשות הדואר, תקלה ברכב החברה ועיכובים חיצוניים נוספים.

תנאי התשלום

במקרים של שליחת הזמנה בדואר ישראל או תשלום באמצעות כרטיס אשראי, התשלום עבור מוצרי החברה נעשה מראש לפני שליחת המוצרים ממחסני החברה ללקוח. לאחר בדיקת אמצעי התשלום וקבלת התשלום במלואו תשלח החברה את הסחורה.

במקרים של תשלום באמצעות שיק בדואר, שיק דחוי לשליח, תשלום כנגד חשבונית מס או במזומן,  יהיו המוצרים בבעלות מלאה של החברה עד לפירעונו המלא של התשלום. החברה רשאית לדרוש את סחורתה בחזרה או לדרוש את עלות הסחורה בכל אמצעי חוקי במקרה של תשלום שלא התקבל במלואו כדין ולפי תנאי העיסקה.

זיכוי עבור החזרת מיכלי דיו וטונרים ריקים

אם לקוח מזמין מוצרים בצמוד לזיכוי כספי עבור החזרת מיכלים ריקים, באחריות הלקוח להחזירם תוך פרק זמן של עד 21 יום מביצוע העסקה. במקרה שלא יוכל להחזיר את המיכלים הריקים בזמן יפנה טלפונית למשרדי החברה ויקבל אישור לדחיית מועד ההחזרה דרך הטלפון. אם לא יחזיר הלקוח את הפריטים עבורם זוכה המופיעים בגוף החשבונית, תהיה רשאית החברה לבצע חיוב מלא בגובה ערכם הכספי של פריטים אלו. לאחר החזרת המיכלים יקבל הלקוח עבורם זיכוי כספי לפי החשבונית.



צריכים דיו למדפסת עוד היום ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם מיידית
  שם   
  טלפון