משלוחים חינם
אמון הציבור
לקוחות מספרים

אני מנהל חנות שיש בה שלוש מדפסות- מדפסת לייזר משרדית גדולה ושתי מדפסות הזרקת דיו משולבות קטנות לשימוש ההנהלה. עד שעברנו לראש דיו שילמנו כמעט 5000 שקלים בשנה ועכשיו פחות מחצי מזה- ואת החסכון מקבלים גם עם שירות ואחריות מלאה, כל הכבוד!

אלי אייזן (קרית טבעון) – 04.06.2013

פחדתי להשתמש בדיו תואם כי שמעתי סיפורים איך הוא יפגע במדפסת ואחזיר את החסכון על הדיו בתיקונים ותחזוקה... אבל אחרי שני נסיונות עם ראש דיו אני לא חוזר לראשים של HP בחיים! כשסבלתי פעם אחת מתקלה במילוי הדיו החליפו לי את המחסנית בלי שאלות ועם חיוך- מומלץ לכולם. 

טל אהרון (תל אביב) – 15.05.2013

סוף סוף החלטתי להתחדש במדפסת לייזר איכותית אחרי שנים עם מדפסות משולבות זולות, וגיליתי שטונרים עולים כמעט חצי בראש דיו מאשר ברשתות הפיסיות, עכשיו אני מדפיסה בעשירית מהעלות הקודמת ומרוצה מנציגי השירות מאוד, ישר כוח!

שירי מורנו (הרצליה) – 10.04.2013

כל הכבוד לראש דיו שסיפקו לי את ההזמנה שלי תוך ארבע שעות וגם דאגו להחליף תוך פחות מיממה כשאחד מראשי הדיו לא היה תקין! שירות כזה לא רואים בארץ

שמעון פריבר (בת ים) – 27.04.2013

אני עובד עם Lexmark C500 בעסק ועלויות הטונר היו מטורפות, כל חודש חודשיים הוצאתי אלפיים שקל עד שהגעתי ל"ראש דיו", עכשיו אני מוציא קצת יותר מחצי מהסכום בשביל אותה רמת איכות ושירות טוב בהרבה מבחנות הקודמת, מומלץ בחום.

אריה ורד (ירושלים) – 08.03.2013

הזמנתי 4 ראשי דיו, אחד כנראה לא היה תקין או שעשיתי טעות בהתקנה, צוות "ראש דיו" שלח אלי ראש דיו חדש עוד באותו היום ברגע שהתקשרתי מתוך תודעת שירות – אותי קניתם! 

מיכאל קרידו (חיפה) – 23.05.2013

מצאתי את האתר של "ראש דיו" בטעות כשהתחלתי לחשוב על מדפסת לייזר חדשה, ובחרתי לפי עלויות ההדפסה לעמוד שפורסמו את Brother HL 6050. אני משלם עשירית לחודש מששילמתי על מדפסת ה-Canon הקודמת שהיתה לי, ומקבל שירות מהיר- המלצתי לכל החברים והמשפחה.

מוריס ביטון (תל אביב) – 04.02.2013

שירות טלפוני מצוין, אספקה זריזה, אחריות שגם מכבדים אותה ולא רק על הנייר וכמובן מחיר נמוך בהרבה מהרשתות הגדולות- אני נשאר ב"ראש דיו"!

יצחק גיל (חולון) – 18.01.2013

למרות שבטעות הגיע אלי ראש דיו שגוי, קיבלתי את החדש המתאים עוד באותו היום! נציגי השירות ידעו לכבד ולתקן את הרושם שנוצר מיד, ולתת תחושת שירות שלא מקבלים בישראל- תודה רבה ל"ראש דיו" ונדבר שוב בקרוב ;-)

דין גולדשטיין (רמת השרון) – 10.11.2012

העסק שלי מפיק הזמנות ומכתבים רשמיים לאירועים עסקיים ואני משתמשת במדפסות לייזר צבעוניות שצריכות החלפת טונר לעתים רחוקות בלבד, ועדיין נתפסתי לא מוכנה והייתי מפספסת לקוח אם "ראש דיו" לא היו אצלי עם טונר חדש תוך חצי יום! תודה רבה רבה לצוות המדהים

דנה מסיקה (רמת גן) – 09.06.2013

» ללקוחות נוספים


תתקשרו והשליח בדרך !

  • משלוחים חינם לכל הארץ
  • מוקד ההזמנות פתוח עכשיו
  • התקשרו ל- 1700-507-055 ותקבלו את הדיו היום
  • או השאירו פרטים ונחזור אליכם מיידית !

תעודת אחריות לראשי דיו וטונרים חליפיים

חברת ראש-דיו בע"מ (להלן "החברה") מתחייבת לפעולתם התקינה של המוצרים המתכלים הנרכשים ממנה ותעניק אחריות מלאה עבור אותם מוצרים על פי התנאים הבאים:

  1. במקרה בו לקוח אינו שבע רצון באופן מלא מאיכות ההדפסה לאחר התקנת המוצר, יהיה רשאי להחליף את המוצר בחדש או לקבל החזר כספי מלא לאחר החזרת המוצר כשהוא מלא לפחות ברמה של 80% מתכולתו המקורית.
  2. במקרה בו איכות ההדפסה יורדת במהלך השימוש במוצר או שלא ניתן להדפיס כלל, יהיה רשאי הלקוח להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי להזמנה עתידית או החזר כספי עבור החלק היחסי במוצר בו לא יכל לעשות שימוש.
  3. במקרה בו ראש דיו או טונר של החברה יגרום לנזק ישיר למדפסת או לחלקים ממנה תשא החברה באחריות מלאה גם עבור המדפסת הכוללת את תיקונה או החלפתה. לעומת זאת, החברה לא תשא בכל אחריות במקרה שנעשה שימוש לא סביר או בוצעו פעולות עקיפות המערבות את המוצר אשר גרמו לנזק למדפסת שאינו נובע מטיב המוצר שנרכש.
  4. החברה לא תשא בכל אחריות במקרה בו נגרם נזק לראש הדיו, הטונר או המדפסת כתוצאה מהתקנה שגויה של המחסנית או משימוש בכוח לא סביר כדי להכניס את המוצר למדפסת. במידה והלקוח נתקל בכל קושי בהתקנת מוצר עליו ליצור קשר מיידי עם משרדי החברה על מנת לקבל הנחיות או החלפת המוצר.
  5. במקרה בו הלקוח רכש גם שירות התקנה למוצר בנוסף למשלוח עד הבית, ובמהלך החלפת או התקנת המוצר גרם המתקין נזק למוצרים או למדפסת תשא החברה באחריות המלאה עבור החלפת המוצר.
  6. ברכישת ערכות למילוי עצמי של מיכלי דיו או במקרים של מיכלים הדורשים תחזוקה או התייחסות מיוחדת של הלקוח לפעולתם התקינה, ואם הלקוח לא ביצע את הפעולות הנדרשות או את ההנחיות המצוינות על אריזת ובניירת המוצר, לא תשא החברה בכל אחריות. החברה לא תשא באחריות להצלחת או כשלון מילוי עצמי שמבוצע על ידי הלקוח באופן עצמאי.

תעודת אחריות למדפסת

החברה מתחייבת לפעולתה התקינה של המדפסת שברשותכם עם מוצרי החברה בתנאים הבאים:

  1. האחריות המקיפה תקפה לשנה בת 12 חודשים המתחילה בתאריך ביצוע עסקת הרכישה למוצר החברה.אם בתקופה זו סבלה המדפסת מתקלה, תהיה החברה אחראית לתקנה ללא כל תשלום מצד הלקוח.
  2. במידה ותנאי האחריות תקפים, תשא החברה בכל הוצאות התיקון הכוללות את עלות חלקי החילוף, מחיר זמן העבודה של טכנאי המעבדה או כל הוצאה אחרת.
  3. הובלת המדפסת למשרדי או מעבדות החברה ומהן חזרה אל הלקוח במקרה של תקלה תהיה באחריות הלקוח ובתיאום מראש עם החברה.
  4. תנאים לתוקף האחריות:

    א. בזמן הופעת התקלה והשימוש במדפסת הותקנו בה ראשי דיו או טונרים של החברה.


ב. לא נעשה שימוש לא סביר במיכלים או במדפסת וכל פעולות הלקוח היו בהתאמה להנחיות והוראות החברה ויצרני הדיו והמדפסת.


ג.התקלה נגרמה כתוצאה ישירה מהשימוש במוצר החברה, ואינה קשורה כלל לרכיבים או חלקים אחרים במדפסת שאינם משתמשים ישירות במחסניות הדיו והטונרים.

 


ד. במקרה של הכנסה או התקנה לא נכונות או במקרה של שימוש בכוח בלתי סביר להכנסת מיכל למדפסת לא תשא החברה בכל אחריות. במידה והלקוח נתקל בכל קושי בהכנסת/התקנת מוצר באחריותו ליצור קשר מיידי עם משרדי החברה על מנת לקבל הנחיות או החלפה למוצר במקרה של תקלה.


ה. החברה לא תשא בכל אחריות לפעולות מיוחדות המבוצעות עצמאית על ידי הלקוח כמו נסיון לבצע מילוי עצמי של דיו, החלפה עצמאית של שבבים או כל פעולת תחזוקה מורכבת לגביה הוזהר הלקוח בטלפון או שאינה כלולה בשימוש השגרתי והסביר במדפסת או במוצר.



צריכים דיו למדפסת עוד היום ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם מיידית
  שם   
  טלפון